tirsdag, august 29, 2006

3 Comments:

Blogger lis faurholt said...

Så er der nok værkstedsfag på skemaet ;) Rigtig god ide at tage bloggen med "derover" :)

7:12 PM  
Blogger Malene :) said...

Hej Lilian,

Tak for din hilsen :))
-Og du siger du ikke er kreativ, det er da en "vældig" forside på bloggen til værkstedsfag. Håber du ligger dine kreationer ind her også, så vi kan følge med i hvad i laver.....hihi

Jeg har fået lagt billeder ind på Flickr i går, nu vil jeg se om jeg kan få det over i blokker også??
Vi snakkes

9:57 AM  
Blogger Anne-Mette said...

Hej Lilian.
Tak for din hilsen inde i min blog. Det er så rart at få besøg derinde *S*
Jeg glæder mig til at se hvad i laver i værkstedsfag!
Jeg er alene i Danmark ind til videre, men Francesco kommer midt i september...Jeg håber at han kommer til at opleve lidt solskin, for han synes at her var meget koldt i december.
Glæder mig til et nyt semester sammen med dig:)
Klem
A-M

6:21 PM  

Send en kommentar

<< Home

This album is powered by BubbleShare - Add to my blog